Utmaningen

Dagens dynamiska affärsmiljö skapar många utmaningar för entreprenörer. Speciellt inom små företag är det svårt att hålla alla deadlines, se till att redovisnings- och CRM-databaser är uppdaterade, svara på alla kundförfrågningar och helt enkelt göra alla uppgifter som krävs varje dag. Utmaningen kan vara tidsbrist eller brist på resurser för att kunna anställa ytterligare heltidsanställda, eller helt enkelt kostnaden för att anställa i ditt land. Oroa dig inte, lösningen är precis här, till höger.

 

Lösningen

Baltic Assist är ett företag som finns till för att hjälpa entreprenörer, proffs och småföretag. Vår personal är välutbildad inom ett brett utbud av tjänster, och kommer vara till stor hjälp för dig och ditt företag. Din resa på jakt efter ett av de bästa virtuella assistentföretagen är över. Låt oss göra affärer.

Redovisningshjälp

Baltic Assist erbjuder redovisningstjänster för småföretag. Våra redovisningstjänster erbjuds med hjälp av det enkla och molnbaserade systemet e-conomic.

Personlig baltisk assistent

Du kan också anställa en virtuell baltisk assistent för sekreteraruppgifter, för att hantera din kalender, boka flyg eller fixa in dig på din favoritrestaurang.

i

Administration

Outsourca uppgifter såsom datainmatning, CRM-hantering, schemaläggning, transkription, fakturering, hitta produkter, samordna evenemang, hantera e-post och redigera dokument.

Kundtjänst

Svara på telefonsamtal och e-post, tillhandahålla teknisk support och livechattjänster. Hantera din webbplats samt innehåll på dina sociala medieprofiler och kontakt med kunder.

Mer än virtuellt

Baltic Assist ligger mindre än tre timmar från de flesta affärshubbar i Europa. Våra assistenter kan arbeta från din plats i början, delta i träningssessioner och bekanta sig med er personal och företagskultur.

Intresserad av att arbeta med oss?

Hör av dig