Innehållsförteckning
VäxlaKostnadsreducerande sysselsättningslösningar
Aktiebolaget Baltic Virtual Assistants bryter internationella barriärer genom att tillhandahålla kostnadsreducerande anställningslösningar för företag över hela världen.
Baltic Assist grundades 2015 då två framåtblickande och affärsorienterade individer – Andzej Rynkevic och Per Möller sammansatta krafter. Per fungerade som managing partner för Ernst & Young i Danmark och Baltikum medan Andzej samlade sin erfarenhet i Barclays Technology Center här, i hjärtat av Vilnius. Någonstans i den stilen föddes en idé. Konceptet kretsade kring att erbjuda kostnadseffektivt arbete och redovisningshjälp för kunder över hela världen.
Den mest avgörande egenskapen – allt ska göras virtuellt, matcha eller kanske till och med överträffa kvaliteten på arbetet som förväntas internt. Ett par år senare kan Baltic Assist stolt hävda att idén och förverkligandet blev framgångsrikt. Den ständigt växande listan med nöjda kunder tillsammans med hundratusentals (om inte miljoner) som sparats genom att minska arbetskostnaderna för våra partners bevisar poängen som Andzej och Per försökte göra redan 2015.
Låsa upp virtuell excellens:
ditt engagerade team, var som helst, när som helst.
Baltic Assist hjälper hundratals företag att expandera globalt med oöverträffad effektivitet och flexibilitet. Vi skapar ett bättre liv för våra partners över hela världen genom att tillhandahålla en plattform där toppproffs levererar innovativa tjänster samtidigt som de verkar i en önskvärd miljö.
Dedikerade virtuella tjänster
Baltic Assist gör backoffice-assistans och virtuell redovisning tillgänglig för organisationer av alla storlekar, oavsett vilket område de verkar inom, i hela vår region. Hos oss får du alla fördelar, enkel kommunikation och hjärnkraften hos engagerad personal på plats till en bråkdel av priset – för varje projekt, varje gång. Vi riktar in oss på effektivitet, förstklassig expertis och proaktiv projektledning för att spara pengar, så att du kan fokusera mer på att driva ditt företag och mindre på personalöversyn.
Att förse våra partners med den mest tekniskt avancerade och kostnadseffektiva outsourcingtjänsten.
Att bli den mest eftertraktade, branschledande digitala tjänsteleverantören i världen.
Om oss
Jag har arbetat i de baltiska staterna sedan länderna blev självständigt. Jag har alltid varit mycket imponerad av iver och kvalitet hos de studenter som tar examen från Litauens universitet. Jag tror att de flesta företag i Västeuropa skulle se både betydande fördelar och kostnadsbesparingar av att använda baltisk personal för de flesta administrativa uppgifter. Molnbaserad teknik tillåter nu resursdelning, och det är därför vi har skapat Baltic Assist. Jag hoppas att du kommer att vara lika nöjd med dina baltiska kollegor som jag har varit i mer än 20 år.
Jag har alltid uppskattat frihet i mitt liv. Jag har träffat et dussin likasinnade och upptäckt behovet av en mer virtuell företagsstruktur. När jag arbetade på Barclays undrade jag varför en baltisk back-office-verksamhet endast skulle vara tillgänglig för multinationella företag. När vi såg den här affärsmöjligheten bestämde vi oss för att skapa ett företag med entusiastiska och erfarna proffs som stödjer internationella företag var som helst. Ett baltiskt backoffice är nu möjligt för alla företagsstorlekar.
Under hela min ekonomikarriär har jag lett ekonomiavdelningarna för lokala och internationella företag från olika branscher. Jag var sugen på att använda min yrkeserfarenhet och fick kompetens att starta upp ett eget företag, som skulle tillhandahålla redovisningstjänster av exceptionell kvalitet med ett aktivt kundfokuserat förhållningssätt. Eftersom jag har hanterat och utvecklat många kompetenta yrkesmän, var jag säker på att litauer är en av de bästa medarbetarna att tillhandahålla finansiella tjänster. Jag är övertygad om att vi är oslagbara genom att ha rätt värderingar, processer och ledning.