Kostnadsreducerande sysselsättningslösningar

Aktiebolaget Baltic Virtual Assistants bryter internationella barriärer genom att tillhandahålla kostnadsreducerande anställningslösningar för företag över hela världen.

Baltic Assist grundades 2015 när två framåtblickande och affärsorienterade individer – Andzej Rynkevic och Per Möller gick samman. Per fungerade som managing partner för Ernst & Young i Danmark och Baltikum medan Andzej samlade sin erfarenhet i Barclays Technology Center här, i hjärtat av Vilnius. Någonstans i den stilen föddes en idé. Konceptet kretsade kring att erbjuda kostnadseffektivt arbete och redovisningshjälp för kunder över hela världen.

Den mest avgörande egenskapen – allt ska göras virtuellt, matcha eller kanske till och med överträffa kvaliteten på arbetet som förväntas internt. Ett par år senare kan Baltic Assist stolt hävda att idén och förverkligandet blev framgångsrikt. Den ständigt växande listan med nöjda kunder tillsammans med hundratusentals (om inte miljoner) som sparats genom att minska arbetskostnaderna för våra partners bevisar poängen som Andzej och Per försökte göra redan 2015.

Dedikerade virtuella tjänster

Baltic Assist gör backoffice-assistans och virtuell redovisning tillgänglig för organisationer av alla storlekar, oavsett vilket område de verkar inom, i hela vår region. Hos oss får du alla fördelar, enkel kommunikation och hjärnkraften hos engagerad personal på plats till en bråkdel av priset – för varje projekt, varje gång. Vi riktar in oss på effektivitet, förstklassig expertis och proaktiv projektledning för att spara pengar, så att du kan fokusera mer på att driva ditt företag och mindre på personalöversyn.

Baltic assist - Skräddarsydda outsourcinglösningar

Om oss