Modern industri utmaningar

Detaljhandeln och e-handelsbranschen genomgår en stor omvandling. Teknologiska framsteg, förändrat konsumentbeteende och explosionen av digitala kanaler har omformat hur företag fungerar och konkurrerar. I detta snabba, ständigt föränderliga landskap är kundernas förväntningar högre än någonsin – kräver sömlösa shoppingupplevelser, snabbare leverans, personlig service och konsekvent värde.

När marknaden blir allt mer mättad och dynamisk, är återförsäljare och e-handelsaktörer under enorm press att anpassa sig snabbt och förbli smidiga. Ändå ställs de samtidigt inför komplexa utmaningar som kan hindra tillväxt och effektivitet

detaljhandeln och konsumentbranschen 1

Nyckeln till att låsa upp sömlösa affärsintegrationer

Framgångsrika företag frodas på effektivitet, och pålitlig verksamhet är avgörande för att upprätthålla tillväxten. Baltic Assist stödjer sina detaljhandels- och e-handelspartners genom att hantera den dagliga affärsverksamheten och driva tillväxt.
Vi stödjer våra partners i att fylla olika företagsroller, från ekonomi- och skattespecialister till HR- och kundtjänstpersonal. 

detaljhandelsbranschens utmaningar

Vår lösning

De flesta företag är ganska olika, åtminstone i sin verksamhetsstruktur. Det är därför vi skräddarsyr våra lösningar för att möta specifika behov och förbli flexibla. Samarbetar med Baltic Assist erbjuder en smart, kostnadseffektiv kortsiktig och långsiktig lösning. Detta samarbete gör det möjligt för företag att få tillgång till en multinationell talangpool, minska kostnaderna och få oöverträffad flexibilitet. 

Genom att arbeta med vårt team kan du minska din anställningstid med cirka sex veckor och spara upp till tre gånger kostnaden för traditionella interna anställda, samtidigt som du säkerställer den högsta kvaliteten på arbetet.  

outsourcing av e-handelsbranschen

One-stop online e-shop

Vi stöder fantastiska varumärken som omformar sina branscher. Genom att erbjuda skräddarsydda arbetssätt hjälper vi e-handelsföretag att fokusera på tillväxt och innovation medan vi hanterar resten. Ett av dessa företag är Flink, för vilket vi tog över två nyckeltjänster: fakturahantering och administrativ support.

Sedan samarbete med Baltic Assist, Flink har upplevt betydande förbättringar inom flera viktiga mätvärden: 

Dansk klockhandlare

Nordgreen, ett snabbt växande hållbart klockmärke, samarbetade med oss ​​för att effektivisera och skala upp sin finansiella verksamhet. Genom att utnyttja experter på distans inom finans, Nordgreen förbättrade sin rapporteringseffektivitet och kostnadseffektivitet avsevärt under en kritisk tillväxtfas.

EOR serviceteam vid baltic assist
Skräddarsydda nearshore-lösningar

Boka in en snabb konsultation

Boka ett personligt möte med vår teamrepresentant. 

Växa. Optimera. Ligga före.

Har en fråga?

Skicka ett meddelande till oss så återkommer vi till dig ASAP. 

Läs mer om BPO-branschen