Vår Bakgrund

Dedikerade Virtuella Tjänster
Baltic Assist hjälper till med back office och virtuell redovisning till organisationer av alla storlekar, oavsett deras verksamhetsområde inom vår region. Med oss får du alla fördelar, enkel kommunikation och kompetensen hos en dedikerad personalstyrka på plats till en bråkdel av priset - för alla projekt, varenda gång. Vi strävar efter effektivitet, högsta nivåns expertis och proaktiv projektledning som sänker era kostnader - så att ni kan fokusera mer på att driva verksamheten i stället för att övervaka personal.
Vårt Uppdrag | Vår Vision
Vi tillhandahåller optimerade, flexibla, dedikerade virtuella tjänster till den lägsta pris/kvalitet-ration inom vår region. Oavsett om ni oroar er över nästa deadline eller kämpar med detaljerna kring en nyanserad marknadsföringskampanj så hanterar Baltic Assist er tid, era prioriteringar och kommunikationen effektivt och med passion. Detta innebär: inga missade deadlines, inga tappade bollar och inga missnöjda kunder - garanterat.
Vår vision är att bli den bästa leverantören av virtuella tjänster i Europa åt våra kunder och anställda. Vi kommer be om er feedback och utvärderingar och låter er avgöra huruvida vår vision har uppnåtts.
Om Oss

Aktiebolaget ”Baltic Virtual Assistants” bryter ny internationell mark genom att tillhandahålla kostnadssänkande rekryteringslösningar till globala verksamheter.

Baltic Assist grundades år 2015 när två drivna och affärsorienterade personer – Andzej Rynkevic och Per Moller, gjorde gemensam sak. Per arbetade som managing partner på Ernst & Young i Danmark och Baltikum. Andzej har byggt upp sin erfarenhet från Barclays Technology Centre, här i hjärtat av Vilnius. Någonstans där föddes en idé. Konceptet grundade sig att kunna erbjuda kostnadseffektiv arbets- redovisningsassistans till kunder utöver hela jorden.

Haken och även den viktigaste komponenten var att allting sköts virtuellt, där arbetets kvalitét motsvarar eller till och med överträffar den nivå man förväntar sig av en lokalt anställd. Efter ett par år kunde Baltic Assist stolt meddela att idén och genomförandet blivit en framgång. Den ständigt växande listan på nöjda kunder med miljontals kronor sparade genom att reducera anställningskostnader för alla våra partners bevisar att konceptet som Andzej och Per lanserade under 2015 fungerar.

Per Moller
Grundare, Baltic Assist
Andzej Rynkevic
CEO, Baltic Assist
Natalija Litvinova
Finance Director