Baltic assist - Skräddarsydda outsourcinglösningar

Våra grafiska designers hjälper till att koppla samman ditt innehåll, data och affärsidéer för att skapa meningsfulla upplevelser som stärker ditt varumärke och uppmuntrar publiken att engagera sig.

Vi har ett nära samarbete med Adobe Photoshop, Illustrator och InDesign för att skapa digitala mönster för tryck eller online.

Vanliga grafiska designuppgifter inkluderar att skapa logotyper och designa marknadsföringsmaterial som broschyrer och flygblad. Vi kan hjälpa företag med design av webblayouter och gränssnitt. Vi erbjuder anpassade visuella element för sociala medier och andra digitala marknadsföringskampanjer.

Fördelar med att anlita en Baltic Assist virtuell grafisk designer

Flexibilitet

Baltic Assist-teamet ser till att vi tillhandahåller flexibilitet när det gäller arbetsbelastning. Du kan anlita våra grafiska formgivare för kortsiktiga projekt, löpande arbete eller vid behov, så att du kan skala upp eller ner dina designresurser baserat på dina krav.

Specialiserade färdigheter

Du kan arbeta med virtuella grafiska designers som är specialiserade på specifika områden som logotypdesign, webbdesign, varumärkesbyggande eller tryckt material. Detta gör att du kan anlita experter inom de specifika områden du behöver hjälp med.

Minskad träningstid

In-house designers kräver ofta onboarding och utbildning, medan våra virtuella designers vanligtvis kommer med nödvändiga kunskaper och erfarenheter. Detta kan spara tid och resurser.

Inga geografiska begränsningar

Vi kan arbeta över olika tidszoner, vilket gör att du kan upprätthålla kontinuerliga framsteg i dina projekt, även när du sover.

Kostnadsbesparingar

Vi kan hålla lägre omkostnader jämfört med interna designers. Du kan spara på utgifter som kontor, utrustning och förmåner. Många virtuella designers arbetar också på projektbasis, så du betalar bara för det arbete du behöver.

Dedikera dina uppgifter till Virtual Graphic Designer

Med en virtuell säljassistent kan du lämna över alla uppgifter som inte kräver din expertis och bara fokusera på att avsluta en försäljning. En virtuell försäljningsassistent kan hjälpa dig eller ditt säljteam med uppgifter som datainmatning, kostnadsrapportering, undersöka framtidsutsikter och ställa in påminnelser.

Dedikera de grundläggande försäljningsuppgifterna. Administrativa uppgifter som att hantera sociala medier eller till och med hantera datainmatning behöver inte vara ditt säljteams exklusiva domän. En VA som tillhandahåller adekvata assistenttjänster kommer att hantera dessa administrativa uppgifter med ett öga på att de passar in i ditt säljteams behov.

Outsourca kundrelationshantering. Trött på att hantera uppföljningar? Nå ut till leads? Hantera kundsupport själv? Du har programvara för kundrelationshantering av en anledning. Men om du hellre vill fokusera på olika delar av ditt företag, kan en virtuell försäljningsassistent ta tag i det.‍

Priser

DELTIDS-
Från 17.25 € per timme
Deltids virtuell anställd
84 timmar per månad
Från 1449 € per månad
Inga extra kostnader
HELTID
BAS
Från 13.57 € per timme
Heltidsanställd virtuell anställd
168 timmar per månad
Från 2280 € per månad
Inga extra kostnader
lag
Pro
Custom Priser
Exempel på 4 FTE:s team
Virtuell eller intern avdelning
Olika positioner i projektet
Pengarna tillbaka garanti

Expertis

branding

Våra grafiska designers kan skapa alla dina varumärkestillgångar för oöverträffad framgång.

Content Marketing

Våra specialister kan tillhandahålla skickliga skribenter, designers och strateger för att skapa din egen unika berättelse.

Copywriting

Våra specialister kan producera ett tryck som representerar ditt varumärke.

Grafisk design

Våra grafiska formgivare kan skapa iögonfallande och praktiska mönster.

UI UX-design

Våra grafiska designers kan fullända hela användarupplevelsen.

Internet / Intranät

Våra specialister kan skapa webbupplevelser som ökar engagemanget.

Anpassade projekt

Våra grafiska formgivare kan hitta förstklassiga specialister specifikt för att möta dina affärsbehov!

powered by

Enkla steg för att få en dedikerad virtuell anställd

1. Gratis konsultation

Skicka oss en förfrågan så kontaktar vi dig personligen inom 24 timmar för att diskutera dina affärsbehov.

2. Ge lösningen

Vi kommer att tillhandahålla en lösning för ditt företag med priser och väntar sedan på ditt godkännande.

3. Välj en kandidat

Vi kommer att välja ut och presentera de mest lämpliga kandidaterna för ditt företag.

4. Gå live!

Omedelbart efter urvalet är den valda kandidaten redo att arbeta för dig. Allt du behöver göra nu är att tillhandahålla uppgifter och uppgifter som specialisten kan utföra åt företaget.

Vanliga frågor och svar

Hur anlitar man en grafisk designer?

Anlita en grafisk designer genom att definiera dina behov, granska portföljer, genomföra intervjuer och överväga deras färdigheter och stil.

Vad ska man tänka på innan man anställer en grafisk designer?

Tänk på dina projektkrav, budget, designerns stil, erfarenhet och kommunikationsförmåga innan du anställer.

Vilka är de tekniska färdigheterna och uppgifterna för en virtuell grafisk designassistent?

Virtuella grafiska designassistenter har kunskaper i programvara som Adobe Creative Suite och kan utföra uppgifter som att skapa grafik, illustrationer, innehåll i sociala medier och bildredigering.

Vilka uppgifter kan en virtuell grafisk assistent utföra?

De kan hantera uppgifter som att skapa marknadsföringsmaterial, designa logotyper, redigera bilder, producera webbgrafik och mer, beroende på dina behov.

Är det värt det att anlita en virtuell grafisk assistent?

Att anställa en virtuell assistent för grafisk design kan vara kostnadseffektivt för företag som behöver regelbundet designarbete, vilket erbjuder flexibilitet och expertis utan att behöva en heltidsanställd, in-house designer.

Läs mer om virtuella anställda

Introduktionssamtal

Boka in en snabb konsultation